مجله تفر یحی آموزشی

لاغری تضمینی که جدیدا کشف شده ، روزه گرفتن Reviewed by Momizat on . لاغری تضمینی که جدیدا کشف شده ، روزه گرفتن اگر تمام روشهای کاهش وزن را امتحان کرده‌اید و نهایتاً به نتیجه دلخواه خود نرسیده‌اید پس شاید بهتر است به دنبال یک روش لاغری تضمینی که جدیدا کشف شده ، روزه گرفتن اگر تمام روشهای کاهش وزن را امتحان کرده‌اید و نهایتاً به نتیجه دلخواه خود نرسیده‌اید پس شاید بهتر است به دنبال یک روش Rating: 0

لاغری تضمینی که جدیدا کشف شده ، روزه گرفتن

لاغری تضمینی که جدیدا کشف شده ، روزه گرفتن

the_right_time_to_eat

اگر تمام روشهای کاهش وزن را امتحان کرده‌اید و نهایتاً به نتیجه دلخواه خود نرسیده‌اید پس شاید بهتر است به دنبال یک روش جدید باشید:

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ در تلاشید تا آن چند کیلو اضافی که در همین ماه‌های اخیر زیر پوست شما جمع شده را کم کنید؟ خوب این مطلب برای شماست!

مطالعات اخیر درباره‌ی متابولیسم سلولی راه‌حلی جدید، موثر و کاملاً عاری از درد را برای کاهش وزن شناسایی نمود که حتی نیاز به تغییر آنچه می‌خورید نیز ندارد.

۱۰ تا ۱۲ ساعت فرصت، به عبارت دیگر اگر صبحانه را حدوداً ۸ صبح می‌خورید، تا ۶ بعدازظهر چیزی نخورید و سپس از ۸ شب به بعد، زیرا منجر به کاهش وزن می شود.

در این مطالعه، محققان در ابتدا عادات غذایی روزانه‌ی شرکت‌کنندگان را بررسی نمودند و دریافتند که اکثر آنها دائماً در طی ۱۵ ساعت که بیدار هستند در حال مصرف مواد غذایی هستند. اما مادامی که این افراد مصرف مواد غذایی خود را بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت فاصله در روز و به مدت ۱۶ هفته محدود نمودند، البته بدون آنکه تغییر دیگری در برنامه‌ی غذایی خود به وجود آورند، حدوداً ۳ کیلو از وزنشان کاسته شد، انرژی بیشتری داشتند و خواب راحت‌تری را تجربه نمودند. بهترین بخش این تحقیق آن بود که این کاهش وزن سال‌ها دوام داشت.

البته این تحقیق نخستین تحقیق در این زمینه نبود. تحقیقات پیشین نیز حاکی از آن بود که این نوع روزه‌ی متناوب، چرخه‌ی بین خوردن و نخوردن، به افراد در کاهش چربی و سوزاندن چربی کمک می‌کند، قند خون را کنترل کرده و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد.

اما چگونه ممکن است فقط با محدود نمودن ساعات خوردن به چنین کاهش وزنی دست یافت؟ ساده‌ترین توجیه از زبان ساتچین پاندا، مادامی که افراد خوردن را زودتر متوقف می‌کنند، جذب غذا را کمتر می‌کنند.

به عنوان مثال، اگر شما به طور معمول شیرینی‌های کمتری بخورید که شما را در طول شب و تماشای شوی تلویزیونی پر انرژی نگه می‌دارد، سپس از مصرف مواد غذایی پس از ساعت ۸ شب اجتناب کنید، آن کالری‌های تهی را حذف کرده‌اید و در عین حال مانع از اختلال عملکرد کبد و بالطبع کاهش قندهای خطرزای بدن شده‌اید.

از دیگر دلایل بالقوه‌ که حاوی تاثیرات مثبتی است: افزایش میزان زمان روزه در طول شب تاثیر مثبتی بر ریتم شبانه‌روزی بدن دارد که کیفیت خواب را بهبود بخشیده و بر عملکرد ژن‌ها که درگیر متابولیسم و سوخت و ساز بدن هستند، تاثیر مثبت دارد.

پس دست به کار شوید، و گردونه را بچرخانید. در نهایت، این روش نه تنها آسیبی به شما نمی‌رساند، بلکه سالم‌تر از نوشیدنی‌های خالص است.

ارسال یک دیدگاه


رفتن به نوارابزار
بازگشت به بالا