مجله تفر یحی آموزشی

یک میان وعده به سبک توت فرنگی! Reviewed by Momizat on . یک میان وعده به سبک توت فرنگی! پاناکوتای لیمو و توت فرنگی زمان آماده سازی کلی: هشت ساعت و ده دقیقه برای ده نفر اطلاعات تغذیه‌ای: ۱۰۶ کالری، ۲ گرم چربی، ۳ گرم فی یک میان وعده به سبک توت فرنگی! پاناکوتای لیمو و توت فرنگی زمان آماده سازی کلی: هشت ساعت و ده دقیقه برای ده نفر اطلاعات تغذیه‌ای: ۱۰۶ کالری، ۲ گرم چربی، ۳ گرم فی Rating: 0

یک میان وعده به سبک توت فرنگی!

یک میان وعده به سبک توت فرنگی!

پاناکوتای لیمو و توت فرنگی

strawberry-lime-panna-cottas

زمان آماده سازی کلی: هشت ساعت و ده دقیقه

برای ده نفر

اطلاعات تغذیه‌ای:

۱۰۶ کالری، ۲ گرم چربی، ۳ گرم فیبر،۴ گرم پروتئین، ۲۰ گرم کربوهیدرات، ۵۰ میلی گرم سدیم، ۱ میلی گرم آهن، ۸۹ میلی گرم کلسیم

یک پیمانه توت فرنگی می‌تواند نیاز شما به ویتامین C  را بر آورده کند.

مواد لازم:

  • دو پیمانه شیر بادام
  • چهار و یک دوم قاشق چایخوری ژلاتین بدون طعم
  • یک پیمانه ماست یونانی وانیلی
  • هفت پیمانه توت فرنگی تازه
  • چهار قاشق غذاخوری عسل
  • سه قاشق غذاخوری آب لیموی تازه

طرز تهیه:

  1. یک دوم پیمانه شیر بادام را در یک کاسه متوسط قرار دهید و ژلاتین را روی آن بریزید. اجازه دهید ۵ دقیقه در همین حالت باقی بماند. سپس یک و یک دوم پیمانه از شیر باقی مانده را بجوشانید.به مخلوط ژلاتین اضافه کنید.
  2. ترکیب ژلاتین، ماست، پنج پیمانه از توت فرنگی، سه قاشق غذاخوری عسل و دو قاشق غذاخوری از آب لیمو را در مخلوط کن خوب ترکیب کنید.
  3. به آرامی ترکیب را در ۱۰ ظرف مخصوص بریزید و به مدت هشت ساعت در یخچال بگذارید.
  4. باقی مانده توت فرنگی، عسل و آب لیمو را ترکیب کنید. به مدت ۱۰ دقیقه کنار بگذارید و یک قاشق غذاخوری از آن را روی پاناکوتای آماده شده بریزید.

ارسال یک دیدگاه


رفتن به نوارابزار
بازگشت به بالا