مجله تفر یحی آموزشی

همبرگر گیاهی کاملا رژیمی درست کنید! Reviewed by Momizat on . مجله دیدگا، مريم دروديان: بعضی ها گیاهخوارند و به همین دلیل گوشت قرمز مصرف نمی کنند، بعضی ها هم دلشان می خواهد، اما چون برای سلامتی شان مضر است، خوردن آن برایشا مجله دیدگا، مريم دروديان: بعضی ها گیاهخوارند و به همین دلیل گوشت قرمز مصرف نمی کنند، بعضی ها هم دلشان می خواهد، اما چون برای سلامتی شان مضر است، خوردن آن برایشا Rating: 0

همبرگر گیاهی کاملا رژیمی درست کنید!

مجله دیدگا، مريم دروديان: بعضی ها گیاهخوارند و به همین دلیل گوشت قرمز مصرف نمی کنند، بعضی ها هم دلشان می خواهد، اما چون برای سلامتی شان مضر است، خوردن آن برایشان ممنوعیت دارد. این دو گروه از نعمت خوردن برگرها محروم اند. اما از آنجایی که ما همیشه سعی می کنیم همه جوانب را در نظر بگیریم، برای شما طرز تهیه برگری با سویا را آموزش داده ایم.

مواد لازم براي ۶ نفر:

  • ۲ پيمانه سويا
  • ۱ عدد پياز كوچك
  • ۱ پيمانه ذرت پخته
  • ۲ ق‌س آرد سوخاري
  • ۱ عدد تخم‌مرغ
  • نمك و فلفل به ميزان لازم
  • ۱ ق‌چ زردچوبه
  • روغن به ميزان لازم

۹۱۳۰۹۰_۱۰۴

طرز تهیه:

۱٫ سويا را در مقداري آب و نمك به مدت ۲۰ دقيقه خيس كنيد. بعد از اين مدت آبكش كنيد و از روي آن آب سرد رد كنيد.

۲٫ سويا را در دست كمي فشار دهيد تا آب آنها خارج شود. حالا آنها را به همراه پياز چرخ كنيد و در كاسه‌اي بريزيد. نمك، فلفل و زردچوبه را هم اضافه كرده و خوب ورز دهيد.

۳٫ تخم‌مرغ را در مايه همبرگر بشكنيد و به ورز دادن ادامه دهيد. آردسوخاري و دانه‌هاي ذرت را بيفزاييد و خوب مخلوط كنيد.

۴٫ از مايه برگر به اندازه يك پرتقال كوچك برداريد و در دست به شكل همبرگر فرم دهيد.

۵٫ همه مايه را به همين صورت به شكل برگر درست كنيد و به مدت نيم‌ساعت در يخچال بگذاريد.

۶٫ بعد از نيم ساعت برگرها را در روغن سرخ كنيد و بعد همراه با سبزيجات دلخواه و نان همبرگري به شكل ساندويچ درست كنيد.

فوت و فن

زردچوبه طعم سويا را در غذا بهتر مي‌كند. اگر احساس كرديد مايه برگر كمي شل است و حالت نمي‌گيرد يك قاشق سوپخوري ديگر آرد سوخاري اضافه كنيد.

ارسال یک دیدگاه


رفتن به نوارابزار
بازگشت به بالا