مجله تفر یحی آموزشی

با سیب زمینی خمیر و پیتزای خوشمزه درست کنید! Reviewed by Momizat on . وقتی قرار باشد پیتزا را در خانه درست کنیم اکثراً از خمیر پیتزای آماده استفاده خواهیم کرد اما در این دستور پخت پیتزا شما خمیر پیتزا را هم در خانه درست میکنید. مو وقتی قرار باشد پیتزا را در خانه درست کنیم اکثراً از خمیر پیتزای آماده استفاده خواهیم کرد اما در این دستور پخت پیتزا شما خمیر پیتزا را هم در خانه درست میکنید. مو Rating: 0

با سیب زمینی خمیر و پیتزای خوشمزه درست کنید!

sweet-potato-pizza-crust

وقتی قرار باشد پیتزا را در خانه درست کنیم اکثراً از خمیر پیتزای آماده استفاده خواهیم کرد اما در این دستور پخت پیتزا شما خمیر پیتزا را هم در خانه درست میکنید.

مواد لازم:

خمیر:

  • هفت عدد سیب زمینی شیرین متوسط
  • یک قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
  • یک عدد حبه سیر
  • یک دوم قاشق چایخوری پاپریکا
  • یک دوم قاشق چایخوری نمک
  • یک دوم قاشق چایخوری فلفل سیاه
  • پنیر موزارلا

مواد رویی پیتزا:

  • نصف پیاز خرد شده
  • نصف فلفل دلمه‌ای
  • یک پیمانه کلم بروکلی
  • ۴۵۳ گرم گوشت بوقلمون
  • یک دوم قاشق چایخوری نمک
  • یک دوم قاشق چایخوری فلفل
  • سه چهارم پیمانه سس گوجه فرنگی
  • ۷۰ گرم پنیر موزارلای کم چرب
  • اسپری اشپزی

طرز تهیه:

  1. ابتدا فر را با دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت از قبل گرم کنید. سینی فر را با اسپری آشپزی با روغن آغشته نمایید.
  2. سیب زمینی شیرین را بشویید . آن را برش دهید. آن را به یک کاسه بزرگ اضافه کنید. روغن زیتون ،سیر، پاپریکا، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید. آن را به آرامی هم بزنید. برش‌های سیب زمینی را در ته ظرف بچینید.
    layer-easy-sweet-potato-pizza-crust-recipe
  3. حالا باید سبزیجات را آماده کنید. پیاز، فلفل دلمه ای و کلم بروکلی را روی سیب زمینی بریزید. کمی روغن روی آن بریزید. بر روی آن نمک و فلفل سیاه بپاشید. سپس به مدت ۲۰ دقیقه در فر بپزید.
  4. در این میان یک ماهیتابه بزرگ را بر روی حرارت متوسط بگذارید. کمی روغن به آن اضافه کنید. گوشت بوقلمون، نمک، فلفل و پونه کوهی را به آن اضافه کنید. به مدت ۱۰ دقیقه بپزید.
  5. مواد را از داخل فر خارج کنید. روی آن پنیر بریزید. سپس گوشت بوقلمون آماده شده را روی آن بریزید.

اطلاعات تغذیه‌ای:

  • کالری:۸۳٫۹
  • کلسترول:۳٫۴ میلی گرم
  • سدیم:۱۲۴٫۵ میلی گرم
  • کربوهیدرات:۱۳٫۹ گرم
  • فیبر:۲٫۲ گرم
  • پروتئین:۲٫۷ گرم

ارسال یک دیدگاه


رفتن به نوارابزار
بازگشت به بالا